2017. sze 22.

És még mindig b****a az agyam ugyanaz a Szombathelyi 7 Nap szám

írta: HÁZ
És még mindig b****a az agyam ugyanaz a Szombathelyi 7 Nap szám

Mészáros Lőrinc szombathelyi kiadványa egész hétre való muníciót adott blogunknak

Úgy érzem talán kicsit sokat foglalkozom mindannyiunk Lőrincének a Szombathelyi 7 Nap nevű szenny/bulvárlapjával, de őszintén mit tegyek, ha egyszer úgy hozta a balszerencse, hogy bedobták a postaládába, én a kezembe vettem és átolvastam. 
Írtam egy cikket a kapcsán ami felidegesített (Molnár-Czeglédy) közben kiszúrta a szemem a GINOP-5.1.1-15-00001 Út a munkaerő piacra kiemelt projekt hirdetése, kapcsán amiben a saját idegeim kímélése érdekében már direkt ki sem tértem a Vasi vizeken fotópályázat meghosszabbításáról szóló TOP-1.2.1-15-VS1-2016-00001.-ból finanszírozott cikkre. 
Közben rájöttem, hogy nekem az újság végtelen igénytelenségével van bajom, azzal, hogy óriási erőfeszítést igényel, hogy megállapítsam mi hirdetés benne és mi cikk. Egyébként pont erről szól egy South Park rész igazság vagy reklám címmel (http://subvito.eu/19-evad/19x09-truth-and-advertising/) amit az újság fényében ajánlok mindenkinek a figyelmébe, mert ez már nem az a nyugis, békés világ ahol szocializálódtunk. Itt már az a cél, hogy a reklámok átvegyék a hatalmat felettünk, és mi magunk váljunk reklámokká.
Sehol egy szerző, néhol egy keret (a hír körül, hogy jól megzavarjon), semmi következetesség, legfeljebb annyi, hogy következetesen nincs következetesség.
Ezennel ünnepélyesen megígérem, hogy legközelebb megpróbálok jobban harcolni a Szombathelyi 7 Nappal szemben és figyelmesebb leszek, az újságot pedig olvasás nélkül egyből beledobom a legközelebbi papírkukába.
vorosvariujsag_18.jpg
Szólj hozzá

sajtó újság Szombathely South Park Mészáros Lőrinc