2017. sze 06.

Élnek vidéken is emberek

írta: HÁZ
Élnek vidéken is emberek

Szerző: nemisvagyokhülyegyerek
Nem tudom KI, HOGYAN is képzeli el, mit gondol a világ működéséről, de néha az az érzésem, hogy NAGYRÉSZETEK elfelejti, hogy VIDÉKEN IS ÉLNEK EMBEREK. 
Ha jól emlékszem Vona Gábor volt az, aki vidékjárás címszó alatt beállt 2016-ban két-három órára dolgozni különböző emberek, pékek, kőművesek, piaci kofák mellé. Sokan azt mondták, hogy milyen szemfényvesztő dolgot művel mennyire csúnya szavazatgyűjtő mű jelenetekről van szó. Szerintem Ő és a stábja akkor arról tett tanúbizonyságot, hogy tisztában volt vagy legalábbis tisztában akar lenni azzal, hogy mi is a helyzet vidéken, falun. Milyen más párttól láttunk hasonlót? A Momentum bejelentette a nagy országjárását, amikor eljutott néhány megyei jogú városba vidéki szervezetet alapítani, az LMP-s Sallai Róbert Benedek meg szervezett néhány mezőgazdasági előadást vidéki gazdálkodóknak. 
vona_gabor.jpg
Vona Gábor, mint kőműves (Fotó: alfahir.hu)
Körülbelül ENNYI!!!???!!!!
 
Kérdezem szerintem jogosan mit akar itt bármelyik ellenzéki párt kezdeni a vidékkel a fentebb felsoroltak közül? 
A kérdésem jogosságának alátámasztásához egy viszonylag friss "kistelepülési" hétvégémen elhangzott beszélgetésekből emelnék ki néhány számomra meglepő mondatot.

Betonozás közben várva arra, hogy összekeverje a gép a cementet és a kavicsot
1: Ugyanolyan semmire kellő társaság ez a Jobbik mint a Fidesz.
2: Hát nem is fogok rájuk szavazni, pedig életemben eddig még egyszer se mentem el szavazni, de már annyira zavar ami ebben az országban zajlik, hogy bizony most tényleg el fogok menni. 
Én: Azt ne mondd, hogy az MSZP-re?!.
2: Dehogyis, ne hülyéskedj, az LMP-re, azoknak legalább fontos az oktatás
Én: Aztakurva Te vagy életemben az első olyan vidéki mármint falusi ember akitől azt hallom, hogy az LMP-re fog szavazni.
2: Nem is idevalósi vagyok, ide csak betelepültem.
1: Mond ki ..... gyüttment vagy! És csak a
nagy röhögés, folytatódik a beszélgetés és a betonozás
srb.jpg
Sallai Róbert Benedek (LMP) vidéki gazdaságában (forrás: Index.hu
Később a nap folyamán teljesen más személy
4: Én eddig kétszer szavaztam a Jobbikra, de most a Fideszre fogok
Én: Mi a F*SZÉRT, mármint hogyhogy, Mi változott?
4: Kibújt a dolog a zsákból, hogy ugyanolyan liberális mint az MSZP és az LMP.
Én: Az LMP liberális????? Azt vágod, hogy egy nacionalista, konzervatív, kisgazdapárti, sötétzöld nyomokban pedig szélsőbalos elemeket tartalmazó pártra mondod ezt?
4: Hadd fejtsem ki. Szerintem, mármint én úgy képzelem el, hogy hátulról s sötétben álló emberek irányítják, tematizálják, hogy mi miatt keltsék a hisztériát.
Én: Erre nemigazán tudok mit mondani, szerintem rohadtul nem így van, de szíved joga így érezni, de azt ugye vágod, hogy a legliberálisabb politikát a fidesz képviseli? Egyébként mire gondolsz miért liberális a jobbik?
4: Például, hogy elfogadták az MSZPvel együtt migráns kvótát, amit brüsszel ránk akar kényszeríteni.
.......
4: Az a baj az összes ellenzéki párttal, hogy csak sír a szájuk nem mondanak konkrétumokat, hogy mit csinálnának másképp, mindig csak a lózungok.
Én: Én azt várom, hogy végre valamelyik párt végre kimondja azt, hogy ez és ez amit a Fidesz csinált szerintünk helyes, ezt így békén hagynánk. Ez és ez a minisztériumi felépítés nekünk nem tetszik egy év előkészítő munka után átszerveznénk ez és ez a vonal mentén.
4: Na látod ezt mondom én is, mondjanak már valami konkrétumot.

Azt kell, hogy mondjam, hogy a beszélgetés fényében kicsit hátradőlhet az LMP, hogy igenis vannak akiknek a szemében hitelesek tudnak lenni, megnyugodhatnak mert vannak olyan rejtett szavazói akiket tuti nem mérnek a különböző népszerűségi intézetek, másrészről meg aggódhat, hogy az országban baromi sok ember csak a nevüket hallotta és valami maszlagot mellé.

Hátradőlhet pedig a Fidesz aki, a megfelelő kommunikációval szépen elszívja a Jobbikban csalódott szavazókat. (És természetesen emiatt aggódhat a JOBBIK)


Szóval ezek fényében kérdem mit is akar itt bárki a vidékkel??? 
Szólj hozzá

politika közélet vidék Jobbik LMP Fidesz Vona Gábor Momentum SRB Sallai R. Benedek