2018. jún 01.

Jézus is leült a bűnösök asztalához, miközben otthon Huth Gergely Lukácsi Katalinra maszturbál

írta: HÁZ
Jézus is leült a bűnösök asztalához, miközben otthon Huth Gergely Lukácsi Katalinra maszturbál

Szerző: nemisvagyokhülyegyerek
image_13.png
Jézus is leült a bűnösök asztalához ez volt a címe annak a beszélgetésnek amin Lukácsi Katalin részt vett a PestiSrácok által szervezett Polbeatben. Ahol ha valaki venné a fáradtságot, és megnézné, hogy ki mennyit beszélt, akkor kiderülne, hogy (mint általában) az egész műsor arról szól, hogy Steffka István mondja a gondolatai a vendég szavába belevágva, áttereli a szót valami hasonszőrű témára, hogy bizonyítsa neki van igaza, miközben a másik el se tudta mondani a véleményét. Lukácsi Katalin pedig nem az a hangos, másik szavába vágó személyiség mint Puzsér, és bizony kőkeményen el lett nyomva a műsorban a propaganda által.
DE ezzel talán még nincs is baj. Mármint én pl. egyáltalán nem számítottam másra, sajnáltam, hogy ennyire erőszakosak voltak vele szemben, de nem lepődtem meg. 
Meglepődtem ellenben ez egyik kommenten, mégpedig a PestiSrácok társalapítója, kiadója és főszerkesztője, Huth Gergő eléggé szánalomra méltóan reagált. Ugyanis annyira nem tisztelte meg a műsorukba érkező vendéget, hogy ne kérjen elnézést azért, mert az egyik kommentelő azt mondta rá, hogy egyszerű teremtés, hanem egyenesen alá adta a lovat és azt mondta igaza van. EZ MI???? 
f1.png
Így belerúgni a vendégembe, a vendégünkbe???? EZ MICSODA???? Konkrétan először azt hittem Lukácsi Györggyel akarta összemosni, és mivel nem értettem a mondatszerkezetet és ötödjére olvastam el, jöttem rá, hogy tényleg képes volt azt leírni, hogy otthon kiverte a vendégre kétszer.

Ezek után még nagyobb elismerésem azoknak, akik kormánykritikus személyként veszik a bátorságot és elmennek ebbe a műsorba, hogy a műsor készítői leköpjék Őket.
f2.png
Ne maradj le semmiről! Kövesd blogunkat és Facebook-oldalunkat (ITT), hogy mindig lásd, mit gondolunk a világról!
Szólj hozzá

PS Huth Gergely PestiSrácok Lukácsi Katalin