2018. nov 09.

Uzsorakamat 2018-ban

írta: HÁZ
Uzsorakamat 2018-ban

Szerző: nemisvagyokhülyegyerek

uzsora.jpgAzt gondolnánk, hogy az uzsorakamat csak a végeken létezik, ahol már végképp a helyi kiskirályok az urak, akiktől néhol még a karhatalom is fél. Közben pedig elég csak megnyitni és alaposabban megnézni például az egyik mobilszolgáltató hírlevelét, ahol magukat tök jófejnek beállítva felajánlják a feltöltő kártyásoknak azt a lehetőséget, hogy ha megszorulsz, akkor kisegítenek 800 Ft-tal cserébe legközelebbi feltöltésedkor levonnak 1000 Ft-ot.  Csak azt nem értem, ha ilyen jófejek akarnak lenni, akkor miért nem adják azt simán ingyen, mármint, hogy levonjanak a későbbiekben 800 Ft-ot, minden más nélkül. 

Nekem nem feltétlenül számítana ez a 200 Ft, de hogy amikor havonta náluk hagyok kb. 3000 Ft-ot, abból tényleg meghitelezhetnék nekem egyszer-egyszer 800 Ft-ot akár simán 800-ért minden kamat nélkül. És akkor még nem is beszélünk azokról, akik amúgy ezt tényleg akár kétheti rendszerességgel kihasználnák, na Őnekik akár már tényleg teher is lehet, az a 200 Ft. És ne jöjjön nekem senkise, hogy miért nem vagyok előfizetéses, mert anyagilag átgondolt okokból nem vagyok az. Nem beszélek olyan sokat, hogy egy drágább előfizetés megérje, a legolcsóbb 100 percesből viszont lehet, hogy többször kicsúsznék, így viszont a hét eleji egyenleg sms-el be tudom viszonylag könnyedén tervezni, hogy mennyire eresszem bő lére a telefonos hívásokat, így nagyjából sikerül 3000 Ft-os feltöltéssel akár két- két és fél hónapot is kihúzni.
Ne maradj le semmiről! Kövesd blogunkat és Facebook-oldalunkat (ITT), hogy mindig lásd, mit gondolunk a világról!
Szólj hozzá

mobil kamat uzsora mobilszolgáltató